Ben jij een wielrenner en wil je bijdragen aan een goed doel? Fiets dan op zaterdag 11 mei mee voor de stichting ‘We zien mekaar’.

Wat houdt het in?

Goed in je vel zitten is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Zeker jonge mensen zitten nog weleens (te vaak) in de knoop met zichzelf en de wereld. Stichting We Zien Mekaar heeft daar aandacht voor en wil daar iets aan doen. Daarom organiseren ze op veler verzoek voor de tweede keer de sponsor fietstocht  ‘Naar 't Kopje voor het Koppie’. Met deze fietstocht vragen zij aandacht voor mentale gezondheid onder jongeren. Elke fietser krijgt bij de start een stempelkaart die afgestempeld moet worden bij de stempelpost van iedere deelnemende gemeente.

De route

De fietsroute loopt van Leiden naar het kopje van Bloemendaal en weer terug, door de Bollenstreek en de Leidse regio, zeker in deze tijd prachtig om te fietsen.  De gemeentes in de Leidse regio en de Bollenstreek doen graag mee en daarom zijn er op 11 mei overal feestelijke stempelposten met muziek en activiteiten. Leuk voor de renners en bezoekers. In Oegstgeest is de stempelpost met muziek en versnaperingen bij sporthal de Cuyl. Helpt u dit mooie doel ook door 11 mei mee te fietsen? De tocht begint en eindigt bij cafe  ‘t Keyzertje in Leiden, waar je gezellig een drankje kunt drinken en bij de frietkraam de verloren energie weer aan kan vullen. Inschrijven en meer lezen over de Stichting? Kijk op www.wezienmekaar.nl.